Arkadaşlar Ben koronavirüs bütün tedbirlerini uyuyorum maskesiz eldivensiz dışarı çıkmıyoruz çıkmak zorunda olduğumuz da bir hastane Olur Sağlık Ocağı olur. acil bir durum olmadıkça dışarı çıkmıyoruz Ama yine de işim Çalışıyor tabii ki unun dışında merak ettiğim bir şey var bu virüs yüzeylerde yaşıyor mu İnternetten baktığımda ispatlanmadi diyor ama belki bir bilgisi olan vardır mesela Marketten bir şey alıyoruz onun üzerinde koronavirüslü biri dokununca geçmiş midir Ben marketteki poşetleri de birazcık balkonda bekletiyorum ama Örneğin ekmek alıyoruz ekmeği dışarıda bekletmem izin ya da işte yıkamamız ın bir ihtimali yok diğerlerini yıkıyorum illaki aldığım her şey Ama o kadar panik oluyorum ki mesela bir şeye dokunurken paraya dokunduktan sonra zaten çocuğumu Ellemeden Ellerimi yıkıyorum sürekli ya da işte bir meyveye dışarıdaki çok dikkat ediyorum ama merak ettiğim sadece yüzeylerde yaşıyor mu