Merhaba anneler, yaklaşık 1 ay sonra doğum iznim bitecek ve oğlum 6 aylıkken işe döneceğim. Bebeğime kayınvalidem bakacak. Ancak oğlum memeye çok düşkün 4.ay atağında memede ve
birlikte uyumaya alıştı gece gündüz uykuları bu şekilde. Bir düzen oturtup kayınvalideme öyle bırakmak istiyorum ama nerden nasıl başlayacağım bilmiyorum. Gece gündüz 2 saatte 1 emiyor inanın süt bile sağıp biriktiremiyorum. Düşündükçe strese giriyorum, uyku eğitimi için kitaba başladım ama o taktikler oğlumda pek tutacak gibi değil tutsa bile 1 ayımı alır. Suçluluk beceriksizlik birsürü olumsuz hisler içersindeyim.
Öneriniz, teselliniz, yaşayıp çözeniniz var ise cevaplarınızı beklerim.