Aysl91 Merhaba 25 günlük bebegimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor antibiyotik verdi daha önce bu sekilde başına gelen var mi
Rkyyksl Aysl91 bizde 20 günlükken idrar yolu enfeksiyonu olduk 7 gün damardan antibiyotik kullandık 😔
Cicianneee Aysl91 Benim yiğenimde olmuştu doğdu hastaneden 1 ay boyunca çıkamadı birde kan fazlalığı vardı sünnet oldu sonradan iyileşti çok şükür
hhtce Aysl91 Kaçıncı günümüzdü hatırlamıyorum ama biz de geçirdik 10 gün Zimaks şurup kullandık ve geçmişti
Seyma-sakarya Biz üçüncü gün başladık antibiyotiğe maalesef:/ şu anda 6 günlük,kan tahlili temizdi göbeğinden dolayı bizimki, idrar tahlili de istedi doktor ama birtürlü alamadık onu kakasıyla beraber yaptığı için idrarını :/
Aysl91 Seyma-sakarya bizde çok zor aldik size tavsiyem poşeti taktıktan sonra altını kapatmayın ve bekleyin biz anca öyle alabildik
Bebekfirarda Aysl91 benimde bebeğimde oldu 2 aylık 3 iğne vuruldu 1 hafta antibiyotik kullandık( kesinlikle düzenli kullanılmalı ) geçti