Arastirananne44 Güzel anneler bebeğim 6 aylık sürekli kucak istiyor bazen yerde oyalıyorum ama odadan çıkmamamla beraber ağlama krizine giriyor. Hatta arkamı bile dönsem daha gitmeden ağlıyor. Afedersiniz wc bile gidemiyorum ne yapmalıyım
Meeerveunal Arastirananne44 doğduğu günden beri aynıyız 7 aylık olduk uyanınca yanında beni görürse ağlamaz konuşmasına uyanırım ben ama ben yoksam kıyamet kopuyor. Güvenli bağlanmayı alıştırmamız lazım şuan hala onları terkediyoruz sandıkları için ağlıyolarmış doktorum öyle söyledi ben sorduğumda 4 aylıktı güvenli bağlanma için çok erken bol bol sarıl oyna çocuğunla demişti bu ay tekrar sorucam bakalım
Zelisblt Bnde şurada bekliym, kızım 7 aylık kucak gibi bir alışkanlığı yok çok şükür ama son 15 gündr fln odadan çıkınca ağlıyor 🙄
snglkllgl bossbabysmom benim bebegin de beni hic sallamiyor ve bende cok izlemiyorum boyle diyenlere☺️
Ecrinbilge Arastirananne44 kuzum bebişlerimizin nesne sürekliliği oluşmadı daha 😁yani biz odadan çıkınca yok oluyoruz sanıyorlar.. Korkudan ağlıyorlar şapşikler.. Bir kaç aya gececek 😜
Arastirananne44 Ecrinbilge 😂😂Aynen öyle ben bide kaynanamdaydim iki ay evime yeni geldim babasını da görmedi o sırada onu da evi de yabanciladi ondan olabilir