Bugün bebeğim üşüttüğü için doktora gitmiştik kontrolü vardı . Doktor muayene ettikten sonra şey dedi kafasını hep böyle sallıyor mu dedi . Bende evet ara ara kafasını sallıyor ama sürekli olan bir şey değil hani kucağınıza alırsınız dengeyi bulamaz ya öyle bir sallama . Siz bir çocuk nörolojisine gösterin dedi hemen randevu aldım . Bebeğim 4 aylık . Sonuçta kafasını yeni dik tutmaya başlıyor ara ara sallanması normal değil mi ya çok kafama takıldı cumartesiye kadar nasıl dayancam bilmiyorum