asyali ben almadım. Yazılanları okudum herkes faydasından bahsetmiş. Sonra düşündüm bebekler çok kuvvetli oluyor tutup kopartabilir diye 🤷🏻♀️ Ayrıca Özellikle bir ilaç gibi kesin, bilimsel olarakta bir yararı var diye birşey olmadığı için Almadım. 8 aylık olduk zararını görmedim. Burada açılan postlara bakıyorum herkes benzer şeyler yaşıyor ve ayına göre gayet normal şeyler yaşadık. Bir kehribarımız olsaydı herşey farklı olabilirdi diye düşünmedim😄 şükür 🙏🏻