asyali Herkese merhaba. Kızım 3 ay 22 günlük çok fazla salyası var ve son günlerde çok huysuz uyku düzenimizde kalmadi🙄 internette gezerken kehribar kolyenin bebekleri rahatladığını okudum kullanan memnun kalan varmı nereden aldınız sizce ışe yarar mı?
nilosaydn asyali benım kızımda 20 nısan doğumlu☺️☺️☺️ arkdasım mardınden getırdı bana bende kullanmak ıstıorm ınsallah ıse yarar
Cagla16 asyali Ben kullanmadım çokta zor gelmedi bize diş çıkarmak ne kadar işe yaradıgını bilmiyorum 😊
Dn123 asyali bana çok saçma geliyor inanmıyorum açıkçası üstelik diyelim ki doğru o zamanda sürekli vücuduna agro kesici etkisi olan bir şeyin değmesini doğru bulmuyorum😊
asyali nilosaydn sizinkide huysuz mu ya hiç düzenimiz kalmadı özellikle uyku konusunda bide durduk yerde ağlama krizlerine giriyo anlamıyorum 😪
nilosaydn asyali duzenlı valla cok sukur gece uykusu var gunduzdu aralıklı uyyo her cocuk aynı degıl ama kehrıbarın rahatlatıcı ozellıgı oldunu düşünüyorum… bence al cunkı faydasını goren baya var
Hlal Benmkide çok huysuzdu o aylarda canm benm şuan yedi aylık bende almayı dusunuyorm kehribar kolye
Hlal Hlal evet cnm duzeliyo dişinden huzursuz şuan benmkisi geçici hepsi canm benm hepsi geciyo merk etme
BebekBulut Ben kullanıyorum canım taktığım an ağız akıntısını kesti rahatladı bebeğim uyku düzeni de iyi çok şükür bize iyi geldi inşallah size de iyi gelir bu arada güvenilir orjinal sattığına inandığınız yerden alin
Goktugkaganinannesi BebekBulut 20 gün oalcak takalli akıntsi hala var. Huysuzluk var . Orjinaligini test ettik ama bizde ise yaramadı galiba
BebekBulut hiraveannesi ben babamdan rica ettim canım oda istanbul eminönü kapalı çarşıdan aldı tesbih koleksiyonu vardır taşlardan anlar orasıymış aldığı yer
Arzu0101 asyali bende almayı düşünüyorum ya kızım 5.5 aylık oldu bir haftadır gece yatıp sabah kalkan kızım gitti yerine başkası geldi 😳bi denicem bakalım inşallah etkisi olur
Aybarss_Mom asyali evet canım kasanın yanında satılıyor ama az önce diğer postta e bebekte satılanın sahte olduğu yazıyor bilmiyorum gerçek olduğu nasıl anlaşılır ki