Merhaba anneler bebegim 7aylık ek gıdaya gecen ay basladım 3gün kuralıyla hepsını denedım ama kızım hiçbirsey yemıyo ne yaptıysam hep püskürüyo yada agzını açmıyo zorla verınce ögürüyo ne yapmam lazım sizce çignemeyı ögrenemiycek bu gıdişle ondan korkuyorum😔