Kizlar bebeğiniz bu ayda neler yapıyor ek gıda öğünleriniz nasıl gidiyor? Bizimki emekleme pozisyonunu alıyor ama henüz nasıl ilerlemesi gerektiğini keşfedemedi 😊 herseyi anlamaya başladı gibi yakalicam diyince heyecanlanıp kaçmaya çalışıyor.eline bez gibi bisey geçince cee-ee yapıyor arada örümceğe koyuyorum kendim kollarından tutup yürütüyorum falan filan.ek gıdadan hicbiseyi reddetmedi çok şükür herşeyi yiyoruz bazen eline veriyorum kendi yiyor ama genellikle ben yediriyorum çünkü ortalık savaş alanına dönüyor 😅sizler neler yapıyorsunuz?