Merhaba kızlar
sanırım meme reddiyle karşı karşıyayım. Yaklaşık bi aydır sıkıntı yaşıyordum. Önce emziği koyup ardından memeyi veriyodum her zaman yapmasa da bazı öğünlerde oluyordu. Ama yaklaşık dört gündür çığlık çığlığa memeye gelince ağlıyo asla almıyo ne memeyi ne emziği. Normal midir ? Ne zaman geçer bu durum? Ne yapmak gerekir? Lütfen yardımcı olur musunuz 🙏