Merhaba arkadaşlar bebeğim 40 günlük bugün kalça ultrasonu çekildik. Doktor çift bez kullanmamızı ve bir ay sonra kontrole gelmemiz gerektiğini soyledi. Açıları 60 ve 57. Tabi ben telaşla hiç birşey soramadım. Çift bezle geçeceğini soyledi ama bu durum bebeğe ağrı vs yapıyor mu? Birde çift bez dışında kanguru da kullananlar varmış kullanmak bi sorun yapar mı. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi