Annemelekk Annem de biz hep koca karıları dinlerdik bırak doktorları dedi bebeğim doğduğunda ama anneme kalsa yeşil kaka üşütmek, anneme kalsa yeni doğan bebek 28 derece evde üç kat giydirilip iki kat baddaniyeye sarılır, anneme kalsa sütüm yetmedi ilk günden mama vermeye çalışıldı, anneme kalsa İkinci ayda yanına muhallebi yapılır, anneme kalsa evet sütün üzerine bir de su verilir, anneme kalsa bebek yürüteçe konulur ve azda olsa keyfimize bakarız. Evet bize birşey olmuş mu olmamış ama bu bilimin bize gösterdiği doğrulara sırt çevirmemiz gerektiği anlamına gelmeli. sağlık denilen konu her gün yapılan araştırmalarla kendini güncelleyen bi konu ülkemiz de de gayet iyi hekimlerimiz var bence kimse kimseye hekimlik yapmasın Herkes güvendiği doktoruna bebeğinin su ihtiyacı olup olmadığını danışsın… Hekimlerimiz gerekmedikçe su verilmez diyorlar yani gerektiği durumlarda olabiliyor.Bu gerekme ihtimali var o zaman su vermeliyim anlamına da gelmiyor.. Bende fındık kadar miğdesi olan bebeğimin miğdesine tabi ki sütümü veririm…