Kaynanam ve akrabaları kaç gündür başımın etini yiyo şekerli su ver diye. Hatta dünde post açtım benden habersiz vermişler sinirden patlayacaktım ya. Veren varmı kızlar bebeğine şekerli su? Böyle bişey ben hiç duymadım sadece zararlı olduğunu biliyorum o kadr. Hala ısrarla ver diyolar bana . Veren varsa ne için veriyosnz bi söyleyin allah aşkına?