Canlar kızım 2 yaşında, doğmadan önce büyüyen beşik almıştık ancak 8.aya kadar kullanabildi tutunup kalkmaya başlayınca yer yatağına geçtik artık tek kişilik yatak haline getirip kenarlarına korumalık yaptırıp kullanmak istiyorum.Bu boyutlarda bebek yatağı olmuyor sanırım ama belki Montessori içine kullandığınız yataklar vardır.Kullanıp tavsiye ettiğiniz/ya da etmediğiniz yatak var ise yorumlarınızı bekliyorum❤️😊 Teşekkür ederim şimdiden🌹