Papatyaseverr birtosbik_anasi doğum kilosuna bağlı 2 kilo doğduysa normal 3 kiloyda normal 4 kilo doğduysa tabi ki az burda illaki bu yazdığımı okumuşsunuzdur ve persantil tablosunda yazıyor ve ebeniz doktorunuz yorum yapmıştır sanırım