Melekler Kızlar 1. Sınıfta olan aşı 4 yaşa mı alındı bugün ebe de aradı diğer ay kızım 4 yaşına girecek aşısı var dedi. Yaptıran var mı
melis_duru Melekler evet 1. sınıfta olan 2 tane aşı, 48. aya alındı. Benim kızım daha küçük, yaptırmadım, ama duymuştum ve araştırmıştım, doğruymuş, götürün sağlık ocağına
melis_duru Melekler üzülmeyin, ilkokulda aşı sırasına girip kurbanlık koyun gibi beklediğimiz, ayılıp bayılanların olduğu o günleri hatırlayın, böyle olması çok daha iyi