Mrymbas Merhabalar 22 günlük bebegim var gaz sıkıntımız var biraz karnımız zaman zaman şişiyor ama bugün dikkat ettimde göbek deliğinin orası da sis gibi geldi daha önce hiç öyle gelmemişti acaba gazdan dolayı karnı sis olduğu için mi öyle anlam veremedim bilgisi olan benimle paylaşabilir mi ?
Esrelf Mrymbas bebeğinizin göbeğinde parça kaldı mı hiç ondanda oluyor. Birde küçükte olsa fıtık olabiliyor. Özellikle çok ağlayan ıkınan bebeklerde oluyor. 1 yaşına kadar da kendiliğinden geçiyor.
Ays-nn Mrymbas göbek fıtığı olabilir göbek deliğinin orda içerde olur biraz benim oğlumda çok gazlıydı göbek fıtığı olmuştu ıkınmaktan doktor geçer demişti zamanla 6 aylık oldu kalmadı artık
Akcaseda Mrymbas en kötü ihtimalle göbek fıtığı olabilir doktora göstermelisiniz dikkat cekicek kadar büyükse
Mrymbas Esrelf yok parça filan kalmadı bugün altını değiştirirken fark ettim daha önce olsa illa dikkat ederdim
Ays-nn Mrymbas onunla alakası olduğunu düşünmüyorum yani gazdan sancılıdır. Çok ıkındığında şişer zaten dikkat ederseniz . Doktorumuz korkulcak bişey olmadığını söylemişti
Mrymbas Ays-nn doktor bizede buyuk bişey değil ama biraz fitik var dedi gazdan dolayı karnı şiştiği için göbeğe baskı yapıp fıtığı agritirmis
Mrymbas [bilinmeyen] peki ise yaradı mı bizimde doktorumuz göbek fıtığı dedi ama korkulacak kadar büyük değil dedi
Srht Göbek fıtığı olabilir kızımında şişti göbek deliği etrafı zamanla azaldı şimdi geçti! 8,5 aylığız ama 6 ayda falan yok olmuştu artık tamamen. Ağladığında ıkındığında daha belirginleşiyordu.
PoyrazinannesiEbru Mrymbas büyük ihtimalle göbek fıtığı. Gazı olunca ve ağlayınca daha da şişiyor. Ağrı yaparmış. Zamanla %90 geçiyo. 2. Yaşta hala geçmezse operasyon dedi doktor
Mrymbas [bilinmeyen] tamam çok teşekkür ederim denicem inşallah ise yarar amaç orda deliğe baskı olması değil mi