BabyUmay Çocuk nerede uyuduysa orada da uyanmalıdır diyorlar. Yenidoğanlar içinde geçerlimi? Ben kucağımda uyutub yatağa bırakyorum. Yalnışmı yapyorum acaba
gvnkbr BabyUmay o söz galiba yanlış nerde uyumaya başladıysa orda uyumalı da uyanmalida sürekli mesela anneme gittiğimde hep aynı yerde yatıyoruz güven duyduğu yerde rahat ve uzun uyuyor 🥰
Oznur BabyUmay aslinda o şöyle. Mesela bi yatakta uyudu sonra kendi yatağına konuyor ya o olmamalı. Daldığı yerde görmezse hissedemezse uyku gecislerinde gecemiyor uykiya ve uyanıyor yani bemim oglum da oyle oluyor bakıyor burası uyuduğum yer degil 🤣
Deletedmom313 BabyUmay İLK 3 ay hiç bir kural geçerli değildir, sarın sarmalayın koklayın yapışık yaşayın guvenli baglanma boyle olur. 3 aydan sonra baslarsiniz bu tarz seylere. Daha rahimden koptuguna alismamisken annesineen mahrum birakmayin direkt yataga birakarak.
Arven10 BabyUmay bizim çocukluk perişan o zaman misafirlikte uyurdum kucakta gelir yine uyumaya devam ederdim iyi ki öyle olmuş şimdi hiç uyku problemi yaşamam Işık ses araba uçak heryerde uyuyabilirim😂😂😂
Duygusm BabyUmay Yaklaşık 20 haftaya kadar istediğiniz, bebeğinizi rahatlatan şekilde yapabilirsiniz. Sonra bir düzen düşünülebilir. Bir arkadaş da yazmış, yenidoğan bebeğinizi sarıp sarmalayın, tek başına uyumasını beklemeyin.
SeymaBeyza Valla ben cinnet gecircem artik depresyondayim.Memelerim aciyo artik uykuya memede dalacak sallanmak istemiyo.Uykusu hafif yere koysam uyaniyo bende tirlatiyorum icimden hic bir sey yapmak da gelmiyo artik.
GoGirl Her yerde uyuttum yerini degistirdim aldim kucakladim baska koltuga yataga koydum 5 yasina getirdim bi kere eksi yanini gormedim
Deletedmom349 Reyyan34 valla ben bi şekilde çocukken hatırlarım nerde uyursam uyuyayım evde uyanırdım 😂