Minikannesi00 yeni doğan bebekler dünyaya adaptasyon süreci emmeye alışma anneyle iletişimi derken ilk haftalar biraz karmaşık geçirebilirler özellikle ilk haftalarda yenidoğan sarılığı geçiriyor birçok bebek beslenmesi zorlaşıyor mesela böyle durumlarda zamanla beslenmesi emme düzeni uyku düzeni yola giriyor benim kızım dört aylıkken meme reddi yaşadı sadece uyurken emiyordu uyanıkken memeyi bir buçuk ay almadı almadığı sürede sürekli sağdım makinayla ve kaşıkla içirdim biberon vermedim onun rahatlığına alışıp meme bırakabiliyorlar mama vermedim hiç ilk doğduğunda sarılık geçirdi gözlerini bile açmadı kaç gün uyandırıp uyandırıp zorla emzirdim ilk hafta yine mama vermedik yani bence siz yine de anne sütüne ağırlık verin kilo alımı için de şöyle bi tavsiye verebilirim sütün ilk onbeş dakikası falan daha sulu gelir sonraki gelen süt yağlı kısımdır o kilo yapar uzun süre emzirmeye çalışın süre olarak eğer kısa süre emip bırakan bi bebekse de sütünüzü biraz sağıp sonrasını bebeği emzirebilirsiniz yağlı kısmı baya yarar ona kilo olarak sütlerinizi de buzluğa atıp daha sonra lazım olduğunda kullanabilirsiniz