Kayra-smom 6 ayda. Sonra genel anastezi veriliyor diye duydum. Bu ay yaptırmam gerek yaptıranlar varmı
kivirciginannesi Kayra-smom 5 aylık yaptırdım iyiki yaptırdım ilk gün zordu sonra sıkıntı olmadı , lokal oldu
Fatti3892 Bugün akşam yaptıracağım bekliyorum nelerle karşılaşacağım 3 ay 24günlük 6.aydan sonra genel anestesiziymiş
Tugba68 14 aylik gecen hafta evde yaptirdik sukur simdi daha iyi ilk gunde eziyeti olmadi sadece ilk 2 saat zorladi cok agladi
baybalyanak Ya benim oğlum da 7 aylık bu ay düşünüyoruz. Genel anesteziyi bir yaşından sonra diye biliyordum 😬
Hatice3424 İyice gecikmeden yaptırın bence ben kırk çıkmadan yaptırmıştım hemen atlattı ne kadar erken o kadar iyi..