Oğlum bir buçuk yaşında her zaman evde olan biri değildik yani eve alıştı hep desek arkadaşlara gideriz kendine zarar vereceklerini düşünüyor sanki az önce arkadaşa indim oğlu aynı yaşta bebek bebek sevmeye geliyor nasıl ağlıyor alissin diye çocukları olanlara gidiyoruz şiddetli bagirsinlar ağlıyor bazen biri itekliyor nasıl ağlıyor bu hep böyle mi olacak evde de bize kök söktürür yani vuruyor cimdik atıyor dışarı çıkınca cocuklardan korkuyor ama her çocuktan değil çocukları çok sever normalde ama kendine zarar verecek düşüncesi var sanırım vursun etsin demiyorum asla ama alismiyor nasıl yapacak bilmiyorum ne yapayım öneriniz varmi bazen çocuklarla oynarken gidip gidip bakıyorum üstüne düşuyoruz aman biri vurur biri itekler bı zarar gelir diye arkadaşların çocukları oynar kim kimi döver ağlayınca bakar anneleri öyle mi yapmamız lazım eşim de bende çok dikkat çekiyoruz ve dışarda millet bazen çok pısırık olacak diyor yani bu hep böylemi olacak korkacak mı🤦