Gece 39.5 derece ateşle hastaneye gittim korona degerim cok düşük ama çıkmış dr olabilirsin yada olmaya bilirsin sürüntü testi yapalim yarun gece negatif cikarsa gudersin dedi evde kayinvalidem vardi ama ona bırakmak istemedim ogluma bakamıyor ve oglumun ağzını temizlik beziyle silerken yakaladm dr da tamm gidebilirsin dedi zaten olma ihtimalin cok düşük sıkıntıların artarsa gel direk yatış yapalım dedi sorum su degeri düşük olupta sonradan artan varmi