Bugün 1 yaş aşimiz vardı. Genelde sağlık ocağında hemşireler bu çocuk çok zayıf mama ver derler. Bizde tam tersi oldu. Hemşiremiz bebeği zayıf diye üzülen annelerin kiloya takmasina hiç gerek yok benim oğlum çok zayıftı dişleri çıkınca elinden yemek alamıyoruz şimdi dedi🙈 o yüzden bu sürecin geçici oldugunu unutmayın ve dis döneminde asla zorlamayin dedi mutlu oldum teselli oldu 😅