Merhaba kızlar bebeğim emerken devamlı kakasını yapıyor nerdeyse her emmede kilo alımı iyiydi en son 2 hafta sonra kontrolümüz var kakası bazen sulu bazen pütürlü oluyor az öncede köpük şeklinde geldi altını açarken farkettim bebeklerde ishal nasıl olur belirtileri nedir kaka tahlili yaptırmıştım 4 hafta önce falan temiz çıkmıştı