Esilyaa Dolap ağzına kadar meyve sebze ile dolu ama internetten neye baktıysam gaz yaptığı yazıyor. Biz ne yiyeceğiz arkadaşlar 🙄
Ikrazumra19 Esilyaa valla yemesende gaz olacaksa oluyor ben ne bulduysam yiyordum uzerine rezene kimyon iciyordim diger turlu bucud direnci dusuyor insanin
Mom299 Synmannesi Valla kuzum benimde yedigim tek karpuzdu ama gecen gece bebegim bir gaz oldu bende neden oldu ki.dedim eşim dedi meger gaz yaparmıs öle dedi malesef sadece suyla beslencez sanırım valla biz yaz mevseminin meyveleri yiyemeden kışa gircez sanırım meyvelerden mahrum kalcaz ☹
mrv5556 Bende kimyon cayı içiyorum corbalarıma yediklerime de kimyon katıyorum. Yine gaz var yine var. Ne yicez biz bilmiyorum. Allahtan su bari gaz yapmıyo 😂 onu da bol bol içiyorum 😂
Bsrsn Kızlar doktorum kavun veya karpuzu soğuk yersem gaz yapabileceğini söyledi . Ben ılık yiyorum bir sorun olmuyor