🙋♀️Merhaba happy kids anneleri bu gun bir aylık aşımız vardı ve aşıyı yaptırdığımda banyo yaptırmayı sormayı unuttum banyo yaptırılıyormu yada kac gün sonra yaptırılır ve ateş i olurmu ebemiz yoktu başka ebe yaptı aşıyı ve söylemedi bişey aşıyla ilgili hiç bişey bende bebegimin aglamasından soramadım zaten uzun da tutmuyolar sağlık ocağında o yüzden soramadım hemen giydirip çıktım bebegimi bende buraya sormak istedim bilgisi olan anneler bana yorum yapa bilirmi herkese teşekkür ederim şimdiden 😙