Happybaby benim oğlumda düştü 4 aylıkken benim yüzümden kendimi şuçladım o hiç ağlamadı ama ben çok ağladım ağlamadığı için telaş yapmadık hareketleride normaldi fışkırır tarzda kusma olursa bakışları boş olursa takip et bide doktor bebeklerin kafatası bıngıldak olduğı için esnek demişti