Deletedmom414 bebeklerin kanları yanlış hatırlamıyorsam daha sulu olduğu için yetişkinlere göre daha çok ısırıyorlarmış. Kızımı da bir yakaladıklarında 5 10 ısırık oluyor.
Bize göre biraz geç iyileşiyor bu ısırıklar aklınızda olsun, endişe etmeyin niye geçmiyor diye.