Merhaba arkadaşlar 13 aylık oğluma şuana dek 3 kez bexero nimenrix bexero olmak üzere aşıları yapıldı. Doktorumuz iki kez daha aşı olacağını söylüyor 5 kez vurulduğunu daha önce hiç duymamıştım açıkcası içime sinmedi bı şekilde 5 doz vurulan yada toplamda kaç kez vurulması gerektiğini bilen varsa yardım rica edeceğim