Ccansuu ben de hiçbir zaman ısrar etmedim. Yemediyse zorlamadım, bir süre geçtikten sonra farklı şeyler teklif ettim onları da istemeyince tamamen anne sütüne döndük. Doymuyormuş düşüncesi beni üzüyor sadece yoksa bu yemek saatlerini asla savaşa çevirmiyorum zaten kıyamıyorum hepimiz gibi 🥺 çok teşekkür ediyoruö tavsiyeleriniz için. Cevizi nasıl veriyorsunuz? Doktoru bize de ceviz, fındık, badem başlayabiliriz dedi ama henüz denemedim. Haftada 2 gün balık yemesi gerekiyor, yemiyorsa bu kuruyemişler ile destekleyelim dedi. Bizim ki hiçbir şey yemiyor şuan geçtim balığı :) en sevdiği şey sebzeli şehriye çorbasıdır ona bile burun kıvırıyor…