Gokcetutkun yanıltmış olmak ıstemem ama ben kızımı o gunlerde gece hıc emzırmezdım daha dogrusu kızım gece uyanmazdı kendım kalkar uyandırmaya calısırdım baygın gıbı ayılmazdı hıc doktora goturdum gunduz uykusu nasıl dedı gunduz pek uyumuyo demıstım o zaöan bırak kendı acıkınca uyanır zaten demıstı bend ebıraktım suan 2.5 aylık hala gecelerı 7-8 saat aralıksız uyuyor sonrasında acıkıp uyanıyor kendılıgınden sızde bı cocuk doktorunuza danısın ıstersenız bızde boyle olmustu