2 elmayı doğarayıp 1 litre su bir limon ve tarcınla on dk kaynatın sonra 1 y kasıgı rezeneyi ekleyip 10dk demleyin süzüp için diyetisyenim bir litre kadar tüketebilirsin günlük demişti sıcak gunlerde dolapta sogutup içmek iyide geliyor.
ben bunu armutlada yapıyorum bazen anason veya hayıt otu tohumu ekliyordum deneyebilirsiniz