Mlsblsny Kızlar 3 aylık bebeğim var sadece anne sütüyle besleniyor emzirirken dövme yaptırmanın bir zararı olur mu yaptiranlarnuz oldumu
Gdogru Mlsblsny bizim dövmecimiz yapmadı bana. Enfeksiyon riski var, süte geçip geçmediğini dair bir bilgi yok. Riske atamam, emzirme bittikten sonra gel bi tane de hediye yapayım dedi 😄
Ccggty Mlsblsny bizim dövmeci yapmadı bana süte geçiyormuş kana karışıyor dedi oğlumun adını yazdırcaktım sadece
Merve-HanifeDuru Bence doktora danışsanız daha makul olur biz ne desek farklı bir sonuç çıkabilir en sağlıklısı doktora danışmak ☺️