mirayybebek kızlar ıkınci bebeği düşündüğümde aradan 3yıl mı gecmesi lazım. suan kızım 23 günlük 1.5yasında ıkınciyi düsünüyorum ama sezeryan olduğum için aradan 3yıl gecmeli diyor herkes aranızda arka arkaya doğum yapan varmı sezeryanla
Kh201590 mirayybebek bn kızım beş aylık iken hamile kaldm kızım bir yaşına gircek bn 6 aylık hamileym doktoruma da her gttigimde soruyorum hiç bir.skinti yok diyor ilk hamile kaldigimda da korkarak gtmis tim hiç bir sknti olmz korkma demisti
Elifhanim mirayybebek bnm arkadasm da sezeryan dogumla bevegini kaybtti doktor 6 ay korun sonrasnda yapabilirsin dedi ayrica bir akrabmda dogum yptktn 4 ay snra tekkrr hamike kldi hc br skntida olmadi
Merve-HanifeDuru Sezaryen doğumun süresi 2 yıldır 2 yılda vücut Rahim hormonlar kendilerini toparlıyorlar ve normal doğumda yapabiliyorsunuz 2 yıldan sonra
mirayybebek Merve-HanifeDuru sezeryansan sonra dokturum normal doğum yapamazsın dedi bana bende sezeryansan cok korkuyorum ağrılarım cok oldu
mirayybebek Kh201590 cok iyimiş insan birdaha sezeryan tedirgin oluyor değilmi bend ekorkuyurum erken den hamile kalırsam birdakine bünyem kaldırırmı diye
mgymst7038 En uygunu normal doğum içinde sezaryen içinde 2 yıldır. Rahim ve vücut kendini toplama açısından
Merve-HanifeDuru Eğer normal doğuma elverişli ise çatın doğrulabiliyorsun normal o doktor tıbbı nasıl okumuş acaba 😬 benim kuzenim 1.ci doğumu sezaryen oldu 2 yıl sonra 2.ci kızını normal doğumla doğurdu mirayybebek
Ikrazumra19 mirayybebek hayir hic zor olmadi 1.den hicbir farki yoktu hatta dogumdan eve geldim kapida kizimi kucagima aldim ben baktim altini ben degistirdim ayagimda salladim filan
MarlaSinger Yıl derken yanlış anlaşılmasın hamile olana kadar geçen yıl. Doğuma kadar değil. Yani 2 yıl dolmadan hamile kalmamalısınız.
mirayybebek Merve-HanifeDuru yaa bana öyle dedi birkez rahim açıkmasıysa acılmaz birdaha dedi bende sezeryana alıstırıyordum kendimi🤦🏻♀️