Ek gıdaya geçtiği için oluyor sanırım bizde yaşıyoruz arada bol su ve kuru kayısıyı suyla pişirip onu veriyorum. Birde bu yaptığım ne kadar doğru bilmiyorum ama çok kabız gibi gelirse mesela ek gıda 3 öğün veriyorsam ikiye düşürüyorum kalanı anne sütü ve mamayla takviye ediyorum