3 ay 8 günlük olduk emzirmek işkence gibi son 1 haftadır gündüzleri emerken cok sinirleniyor bağırıyor çekiyor çekiyor bırakıyor gece hiç öyle yapmıyor😑 Sanki süt gelmiyormus gibi sinirleniyor ama bakıyorum sütüm de var. Çişini kakası yapıyor gazıda cok rahat çıkabiliyor bizim gibi olan varmı normalmi böyle yapması