Kizlar bebegim artik geceleri uzun uyuyor 12de uyuyup sabah 8de kalkiyor. Eskiden geceleri bir defa da olsa kalkardi bende emzirirdim. Simdi sag gogsum tas gibi oldu sabah kalkarken sertti amma sol gogsum yumusak nedense. Sag gogsumu verdim emdi ama yumusamadi iki defa emzirdim sabahtan ama hala tas gibi ve masaj yapinca agriyor. Acaba makinaylamk sagsam? 😔 bu arada geceleri artik uyanmadigi zaman kendimin uyanip makineyle sagmam Gerekecekmi?