Sezeryan oldum bu arada kuzum oda tek kişilikti.doğuma alana kadar başka bi odada bekleyiyorlar ben sabah 9da yattım akşam 18:48 de doğduk Arife günü olduğu için yoğundu ve öğleden sonra çoğu paydos etmişti akşamı buldu doğuma alınmam.önlük giydirdiler üstündekileri çantanı telefonu eşine veriyorlar bebeğin ilk giyeceği elbiseleri alıyorlar bitek eşinden doğum olup odaya alınca da diğer eşyalar ve atıştırcak bişeylerle eşimle kayınvalidem odaya geldi.