Hifanur34 Benden bi tavsiye, bence o kadar parayı ona vermenize hiç gerek yok. Aktardan anasın, rezene, ısırgan otu alıp demleyerek için. Ben sürekli içiyorum çok şükür faydasını görüyorum. Zaten o çayların içinde de bu saydıklarım var artı birde kimyon var gaz olmasın diye kimyon da koyup demleyebilirsiniz.