Almirayildiz merhaba oğlumda şükür doğumla olan kalça cıkıklıgı yok. Doktor muayene etti ve ultrasona gerek görmedi. Eşimin ailesinde olduğu için biz kendimiz çektirmek istedik. 3 aylıkken ultrason çektirdik. sonradan olan kalça çıkığı riski 1,5 yaşına kadar devam ettiği için doktorumuz her kontrolde inceliyor.