Bende olucam. Bebeğim 7 aylık. 6 aylıkken oldum safra taşı kanala düşmüştü benim sarılık yapmış bana 6 gün yattım hastanede emziremedjm tedavi gördüm. Kesinlikle aldırın hiç beklemeden bende aldircam 1 ay sonra inş. Emzirmede sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Ama hastanede uzun kalırsanız sütünüzü hastanede sağın yoksa gogsunuz taş gibi oluyor