Gizem0650 Bizde de şöyle bir adet var bebek kız ise kız çocuğa erkek ise erkek çocuğa(huyunu, suyunu beğendiğiniz çocuğun buna çeksin dediginiz cocuklara) bir kaba 20 kaşık şu saydırip onu banyo yaptiracaginiz suyun içine katıyorsunuz.Hem anneye hem bebekge 20ser kaşık şu olacak şekilde.Biz böyle yapmıştık işte ne hikmetse.Daha sonra anne de bebekte yıkanır.