Dilekmh merhaba biz 4. Ayda ek gıdaya başladık. 5. Ayda tartıldıgında bebeğim 300 gram almıştı. Bu ay çorbalara geçmemize ragmen, Perşembe günü 6. Ay kontrolümüz var, yine o civarda almış olduğunu düşünüyorum. O kadar hareketli ki daha fazla almış olursa şaşarım. Doktorumuzun dediğine göre Önemli olan 6. Ayda dogum kilosunun 2 katına, yaşında ise 3 katına ulaşmış olmasıymış.