Benim kizimda 8 aylik vallahi yere annem yorganimsi bir sey yapti bak oturuyorum ya bacaklarimin dibine bile oturmak istemiyo illa kucagimda olacak.Emerk uyuyacak gece zaten kalkiyo.Ne uyudugumdan ne yedigimden anliyorum.Evde baska biri varsa duruyor.Yurutec fln vardi artik asla onu istemiyor. 😑😑
Bu 8. Ay neymis boyle.Dun markete gidelim dedim esime az hava da almis olurum araba da kiyametleri kopardi.Daha cok moralim bozuldu.Suan kucagimda uyuyor memeyi birakti yastigina koysam uyanir diye korkuyorum.Hem kiyamiyorum bebegime hem de beni asiri zorluyor napicam ben ya.Uyuycaksan uyu oynicaksan oyna dedim artik sesli evladim da korktu ya. 😕 Uzuluyorum boyle oluncada.