Kayraapo Merhaba arkadaşlar oğlum 23 aylık oldu dünden bu yana emmeyi bırakmaya çalışıyoruz oğlumun dikkatini bir şekilde dağıtıp emme isteğini unuttura biliyorum ama göğsümde biriken süte çare bulamadım ne yapsam süt kesilir çok sızı yapıyor