Fs10 onların canı emin olun anlık acıyor. Kızım 8,5 aylıkken yürüdü. Şuan 18 aylık hala düşüyor, oraya buraya vuruyor kendini. Kafasından, bacaklarından morluk hiç eksik olmaz. Yani yürümeyi ilerletse bile yine düşecek malesef. Hiçbir şey sürmüyorum birkaç gün içinde geziyor zaten