EmelGl ben beylikdüzü kolanda doğum yaptım ordan cocuk doktoru olarak mustafa bey var onu yazmışlardı ona gidiyorduk hem cocuk hastalıkları hem cocuk kardiyolojisi olark görev yapıyor memnundum kendisinden ilgili baya
En son olarak devlet hastanesine gittim bikerede yasin diye bi doktora randevu bulmuştum gayet iyi ve ilgili bi doktordu ondanda memnun kaldım ama randevu olayı sıkıntı acil bişi olunca bebekle devlet hastanesi zor oluyor.benim dururm acil olmadığından 15gün önce randevu düşürebilmiştim.