Merhaba 👋 okadar sorum var ki siz deneyimli annelere 😊
Bebegim bir aylık ve cok gazı var bir turlu bu sorunu cozemedik bebelac Nutrikonfor aldık biraz biraz iyi geldi bebelac nutrikonforla normal bebelac mamayı karısım yaparak versek bir sıkıntı olur mu acaba?
Birde emziren anneler maltofer kullanıyor musunuz. 😊😊