Pares 4. ay için doktorum öncesinden bu ay az kilo alacak demişti. Gittiğimizde beklenenden az aldığını gördük. Ama doktorumuz bu saatten sonra mamaya başlatmayı düşünmem, bebeğin durumu iyi, keyfi yerinde, emzirmeye devam dedi. Sıcaklar da etkilermiş. Biraz su veriyorduk çok terlediği için onu bıraktırdı, kalorisiz içmesin dedi. Ek gıdaya da önümüzdeki ay tadıma başlatacak, bu ay için henüz sindirim sistemi hazır değil dedi.