Livaninannesi Kızlar relamax gaz damlasını her mamadan önce iki damla kullanıyorum dolapta saklıyorum ama sabah dışarıda unutmuşum 3 saat falan kullanan var mı bozulmuş mudur
Livaninannesi Yeniann3 bazıları öyle sanırım, ben iki tane damla kullanıyorum çünkü birini dolapta sakla dedi eczacı